tml> کاربر گرامی ســلام : برای شادی روح برادران جوانم(نعمت و مسعود رحیـــم زاده)وخواهر جوان سفر کرده ام سمیه رحیم زاده صلواتی عنایت بفرماtext describing the image لبخنــــد تلخ

 

 

لبخنــــد تلخ
وقـتــے بـه نبودنت فـكـر مـيـكـنـم..
بي اخـتـيـآر لـبـخـنـد مـيـزنـم
نـمـيـدآنــے كـه ايـن لـبخـنـد ؛
تـلـخ تـريـن لـحـظـه

زنـدگــے ام رآ بـه تـصـويـر مـيـكـشـد




شده تنها و سرگردان دل من
خزانی گشته پنهان در دل من
در این زندان که نامش زندگانی ست
شده اندوه جاویدان دل من

نایت اسکین

نگاهت روشنی بخش شب من
فراقت مایه ی درد و تب من
تو رویای منی در هر شب وروز
بود نامت همیشه بر لب من

نایت اسکین

تو زیبایی چو گلهای بهاری
کشم نقاشی ات را یادگاری
تو دنیای منی بی تو نباشد
مرا با این زمانه سازگاری

نایت اسکین

مونس شبهای تنهای منی
همدل و همدم رویای منی
روشنی بخش شب تارم هستی
تو سپیده دم یلدای منی

                                                                                

 



موضوعات مرتبط: دل نوشتـــــه های منروایات وداستـــــــان ها
برچسب‌ها: لبخند تلخ در فراق نعمت

تاريخ : دو شنبه 21 اسفند 1391 | 21:50 | نویسنده : نبی رحیم زاده |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.