tml> کاربر گرامی ســلام : برای شادی روح برادران جوانم(نعمت و مسعود رحیـــم زاده)وخواهر جوان سفر کرده ام سمیه رحیم زاده صلواتی عنایت بفرماtext describing the image میـدانـــــــــــــــــــــم که:

 

 میـدانـــــــــــــــــــــم که:کسانی که صحبتشان, افکارشان؛ وحتی بودنشان ؛مرا ناراحت وافسرده کند ؛با من نیستند بلکه برعلیه من هستند
میـدانـــــــــــــــــــــم که:برای رسیدن به مقصدی ویا هدفی باید تلاش کنم اما نتیجه را به اراده وخواست خدا بسپارم.  
میـدانـــــــــــــــــــــم که:زندگی مجموعه لحظاتی است که هم اکنون در آن قرار دارم,باید از این لحظات نهایت استفاده را بنمایم.
میـدانـــــــــــــــــــــم که:قهر وغضب بی مورد در زندگی مشترک, باعث نفرت ازهمدیگر وسردی کانون خانواده می شود. 
میـدانـــــــــــــــــــــم که:شناختن آدمها کار بسیار مشکلی است,پس نباید به آسانی به هرکسی اعتماد کنم.
میـدانـــــــــــــــــــــم که:دوستان خالص وبی ریا بسیار کمند بنا بر این برای از دست ندادنشان تمام سعی خویش را بنمایم.
میـدانـــــــــــــــــــــم که:کینه ونفرت از دیگران ,جز آزار واذیت خودم سیاهی قلبم ؛تشویش افکارم نتیجه ای ندارد پس سعی مکنم بخشش را یاد گیرم.
میـدانـــــــــــــــــــــم که:از آنچه امروز دارم بنحو شایسته استفاده کنم وچشم امید هم به فردا داشته باشم اما نه به اندازه ای که امروزم را فدای فردا کنم.
میـدانـــــــــــــــــــــم که:درتنها ترین و وحشتناک ترین لحظات زندگی خدا هست وبندگانش را تنها نمیگذارد.
میـدانـــــــــــــــــــــم که:افرادی هستند که صبح هنگام بیرون رفتن از خانه ازخداوند توفیق رفع مشکل دیگران را می خواهند وبرعکس عدۀ قلیلی هم هستند که در فکر ایجاد گرفتاری برای دیگرانند.  
میـدانـــــــــــــــــــــم که:شکستن دل ورنجاندن دیگران نه تنها هنر نمی باشد.بلکه کاری بس ناپسند است پس هرگز......
میـدانـــــــــــــــــــــم که:انجام دادن کاری برای رضای خدا,اجر وپاداشش باخود حضرتش است .پس از دیگران هیچ انتظاری ندارم.
میـدانـــــــــــــــــــــم که:پول ممکن است رفاه وآسایش را بهمراه آورد ولی صداقت وبزرگ منشی ودریک کلام انسانیت را نـــــــــه.
میـدانـــــــــــــــــــــم که:غرور وتکبروفخر فروشی, خصلت افراد نادان ویا تازه بدوران رسیده که با اندک موفقیتی سوار بر باد می شوند.
میـدانـــــــــــــــــــــم که:فردی که درحضورش هستم بسیار با اهمیت تر از گوشی تلفن ویا موبایلم است لذا هنگام زنگ ,سراسیمه به سراغشان نمیروم.
میـدانـــــــــــــــــــــم که:زندگی فراز ونشیب، پیروزی وشکست دارد. پس باشکستی نا امید وباموفقیتی مغرور نمی شوم.
میـدانـــــــــــــــــــــم که:گوش کنم که چه می گوید؟نه کـــــه می گوید؟
میـدانـــــــــــــــــــــم که:شخصی که صورت نیکو دارد؛الزاماً سیرت نیکو ندارد.
میـدانـــــــــــــــــــــم که:باید از امکانات و وسایلی که دارم نهایت استفاده صحیح را بنمایم ؛شاید فردا آنها را از دست دهم.یا به دیگری واگذار کنم.یا توان استفاده نداشته باشم.
میـدانـــــــــــــــــــــم که:صحنه زندگی باز تاب اعمال روزانه ماست.پس هرچه درو میکنم خود آن را کشت نموده ام.
میـدانـــــــــــــــــــــم که:بزرگترین سرمایه هر انسانی همت والا وقناعت وعزت نفس اوست .لذا برای رسیدن به تختی,مکنت وثروتی آن را از دست نمی دهم.
میـدانـــــــــــــــــــــم که:ناسپاسی وناشکری در زندگی باعث مبتلا شدن به مصایب وگرفتاریهای زیاد وموجب فقدان نعمت می شود.
میـدانـــــــــــــــــــــم که: بخشش بیش از اندازه ,باعث خواری انسان می شود.
میـدانـــــــــــــــــــــم که:خنده های بلند وشوخی های بی جا آدمی را خوار وسبک می کند.
میـدانـــــــــــــــــــــم که: علم ودانش وتخصص وتعهد؛ لزوماًبا داشتن مدرک تحصیلی به دست نمی آید.
میـدانـــــــــــــــــــــم که:باید قــــــدر دان وسپاسگزار خداوند وبعد , بنده های او باشم که بنحوی به من محبت کرده اند.
میـدانـــــــــــــــــــــم که:زندگی درکنار کسانی که دوستشان داری وآنها نیز تورا دوست دارتد بسیار زیباست.
میـدانـــــــــــــــــــــم که:زنها با اندک تبسمی خوشحال ,وباکوچکترین اخمی ناراحت می شوند.
میـدانـــــــــــــــــــــم که:در زندگیم باید با همسرم مشورت کنم ولی تصمیم نهایی را خود بگیرم.
میـدانـــــــــــــــــــــم که:باید در زندگی قدرت نه گفتن را داشته باشم.
میـدانـــــــــــــــــــــم که:دوستان دینی هرگز به انسان خیانت نمی کنند
میـدانـــــــــــــــــــــم که:برای قضاوت در مورد شخصی باید؛موقعیتش را, خوبیها وبدیهایش را در نظر گرفت. 




 




تاريخ : شنبه 5 ارديبهشت 1391 | 19:50 | نویسنده : نبی رحیم زاده |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.